תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך
טיפול בבעיית התחברות למדפסת
גישה לעריכת קובץ השולחן המרוחק:
C:/Taskal/
או על שולחן העבודה.
על שולחן העבודה – יהיה או קיצור דרך – ואז נדרש להקליק ולמצוא את מיקום הקובץ (קליק ימני – "פתח מיקום קובץ" Open fole location).
אם זה לא קיצור דרך – אז אפשר קליק ימני ועריכה מיידית.
משאבים פנימיים -= Local Recourses – לוודא שהסימון Printers מסומן ב-V
לאחר ההגדרה הזו יש לשמור את ההגדרות:
אחרי הכל – עושים Connect
נכנסים לתסקל >> מסך ראשי >> הגדרות הדפסה >> מחפשים את המדפסת שחוברה מחדש.
מצבי קצה:
-
השרת לא מזהה את המדפסת כי לא היה סימון V בחיבור המדפסת. לתקן את הקובץ של הRDP.
-
השרת מזהה את המדפסת, אבל היא לא מוגדרת בתסקל או בכספית.
במצב כזה יש להכנס בתסקל:
מסך ראשי >> הגדרות הדפסה >> לסמן את המדפסת הרצויה ולעשות "שמור וסגור".
בכספית:
בסרגל העליון של כספית >> איקון ימני ביותר – "בחירת מדפסת". גם שם – למצוא את המדפסת ולהקליק בחר.
-
המדפסת עצמה לא מוגדרת במחשב עצמו – ואז אין סיבה שהשרת יזהה את המדפסת.
כדי לבדוק את זה – נכנסים במחשב המקומי ל"הגדרות הדפסה" ומחפשים שם את המדפסת.
-
מדפסת wifi – לא ניתנת להתחברות בדרך זו. נדרש לחבר או בכבל חוטי או בדרך אחרת.
-
או לשלוח את התסקירים והחשבוניות במייל לעצמכם ולהדפיס מהמחשב המקומי.