top of page
Image by Tianyi Ma

תמיכה טכנית - תסקל לבודק המוסמך

ממשק ניהול חריגים ביומן 

ממשק זה נועד לתת לכם אפשרות להבחין בחריגים אשר עשויים להשפיע על התפקוד של היומן שלכם.

החריגים הללו אינם בהכרח שגיאות, ועל כן – בנינו ממשק שיאפשר לך להפעיל את הממשק ולהציג את החריגים.

במידה וישנם חריגים שבפועל הם אינם חריגים – ניתן להסיר אותם ולנקות את הרשימה מחריגים שאינם חריגים.

כך נכנסים לממשך החריגים – דרך שני הכפתורים הללו – שנמצאים בממשק היומן הראשי.(במסגרת האדומה באיור).

9007.png

הצג חריגים – לקוחות:  

מציג לקוחות שהשם של הלקוח שונה מאשר השם המופיע ב"נושא" של האירוע. לרוב מדובר על שגיאת סופר או על חריגות שנובעת משינוי שנעשה בשם הלקוח לאחר יצירת האירוע.

החריגים צריכים להדליק נורה אדומה כאשר שם הלקוח באירוע שונה מאשר הלקוח שמשוייך לאירוע. ואז כנראה שבוצעה שגיאה כלשהי בשיוך הלקוח לתסקירים שנדרשים לביצוע ונדרשת תשומת ליבך לעניין.

התיקון שנדרש לביצוע במצב כזה הוא – שינוי הנושא או שינוי השיוך ללקוח.

במידה ונמצא כי סדרה גדולה של אירועים שוייכה ללקוח לא נכון, יש לבדוק את הגורם שביצע עדכון על היומן ולפנות אלינו במידה וזיהיתם שהבעיה היא אינה הקלדה שגויה.

הצג חריגים – תאריכים:

מאחר ותאריכים חריגים הינו דבר שכיח במודול מסוג זה, הוקם ממשק לניהול חריגים. אשר יאפשר לכם להסיר חריגים שאינם באמת חריגים מהממשק ולתת את תשומת ליבכם רק לאלא שהינם אכן חריגים.

9008.png

דגל  מס' 1 + 4 באיור – מאפשר לכם להסתיר את העמוד של "תאריך הבדיקה הנוכחית" שעשוי לבלבל, עם זאת, לעיתים הוא נחוץ כדי להבין טוב יותר באיזה תסקיר מדובר.

דגל מס' 2 באיור – מאפשר לכם לבחון את החריג, ולהקליק "הסר" במידה והחריג הוא חריג בכוונה (למשל, כאשר הפשרתם תסקירים שחזרו לתכנית העבודה, הם ישובצו במקום הפנוי הבא, ולעיתים הוא יהיה מאוחר יותר מתאריך התוקף שלהם).

הקלקה על הכפתור "הסר" תעלים את החריג מהרשימה.

דגל  מס' 3 באיור – במצבים בהם אתם מחפשים תסקיר מסויים או לקוח מסויים שאתם יודעים שאינו נמצא במקום הנדרש, בשדה זה תוכלו לבצע את החיפוש על המידע הזה. הקלקה על "חפש" תסנן את המידע לפי הטקסט שתקלידו בשדה "הקלד מילות חיפוש".

דגל מס' 5 באיור – בכל עמודה שפונט הכותרת שלה הינו כחול – ניתן למייל את הרשומות בסדר עולה או סדר יורד. קליק על הכותרת של העמודה יאפשר את המיון הרצוי.

שימו לב, הממשק הזה נועד להדליק נורה אדומה ולא להיות ממשק שממנו עורכים את תכנית העבודה. על כן, יש להכנס אליו כאשר חושדים שמשהו לא תקין ולברר מה בדיוק התקלה שהתגלתה.

bottom of page