top of page
Image by Bram Naus

מאמרים

aluma73

למי יכולות להתאים מערכות לניהול לקוחות

עודכן: 18 בינו׳ 2022

זו אחת השאלות שכל עסק שואל את עצמו


העסק גדל, יש כבר עובדים או לפחות עומס שמצריך עובדים, יש הרבה לקוחות - ואז עולה השאלה -

איך לכל ה%$^$ מנהלים את כל הדבר הזה ?

מה אני כזה רציני שאני אתחיל לעבוד עם תוכנה בעסק ?!

אז כמובן - התשובה היא שכן !

אבל לא סתם כן... אלא כן עם סיבה...


לא משנה באיזה גודל העסק שלכם, מערכת ניהול לקוחות נותנת לכם אפשרות להיות בשליטה מעולה בעסק שלכם. לצלול לתהליכי השיווק שלכם, לבנות צוות שיודע טוב יותר מה הוא צריך לעשות בעסק, לנהל את המשימות בעסק בצורה יעילה. בסופו של ניהול כזה יוצר חווית שירות לקוח הרבה יותר טובה, קהל לקוחות מאושר, שסומך עליכם ויודע שהוא מקבל את השירות הטוב ביותר.


גם אם נראה לכם שהדיון בנושא זה שייך לעסקים גדולים בלבד - לא כך הדבר !


כאשר דנים בנושא של מערכות ניהול לקוחות, הרבה פעמים גולשים לטכנולוגיה במקום להתמקד בעיקר ובפשטות השימוש במערכת. זו הסיבה שלרוב מקשרים עסקים גדולים עם מערכות CRM מתאימות. כאילו רק לעסקים גדולים יש אפשרות להרשות לעצמם להשקיע במערכות כאלה...


למעשה, היתרון היחסי שעסק קטן יכול להפיק משימוש נכון במערכת ניהול לקוחות הוא עצום. ברוב המקרים, ההחזר על ההשקעה (ROI) שלו יהיה הרבה יותר מהיר וגדול מאשר עסקים גדולים שרוכשים ומטמיעים מערכות כאלה ביוקר.


בכלל - לעסקים קטנים יש את היכולת לעשות שימוש יעיל ומדויק, אפילו במערכות CRM חינמיות.

לכן - אם יש לכם אפילו התלבטות קטנה קטנטונת, זה סימן עבורכם שהזמן הגיע להפרד מהאקסלים, ומהשיטות המיושנות ולהתחיל לנהל את עצמכם בצורה מתקדמת בעסק.


שלכם,

אלומה גניאל קובי

"שיטה , CRM ואוטומציות בעסקים"

4 צפיות0 תגובות

コメント


bottom of page