Midrag Trust

כיצד מוסיפים בודק נוסף לתסקל 2.0

בתסקל 2.0 ניתן לנהל בודקים מוסמכים נוספים מלבד הבודק העיקרי שרכש את המערכת.

כדי להוסיף בודקים נוספים שניתן יהיה להגדירם כבודקים שיוכלו להיות חתומים על התסקירים, יש לפעול כך:

1.    הוספת בודק חדש לתסקל 2.0

לאחר פתיחת מסך איש קשר חדש, יש להקליד את הפרטים הראשונים, ולעדכן את השדה "סוג" – "בודק מוסמך":

עם עדכון השדה "סוג" ל"בודק מוסמך" – תופיע על המסך לשונית "פרטי בודק":

יש להכנס ללשונית זו, על מנת לעדכן פרטים נוספים לבודק:

שדות חובה: מספר הבודק, מהיכן להתחיל את ספרור התסקירים (ברירת המחדל תהיה 1).

כל השאר הינם שדות שאינם חובה למילוי.

אין לשנות או למחוק את הערך "מקושר לעסק".

השדה "צבע" ישמש אתכם בבניית תכנית עבודה ביומן והפרדת הפעילות של כל בודק עם צבעים.

1.1.         עדכון קובץ חתימה סרוקה לבודק מוסמך

בעמוד איש קשר, מצד שמאל של העמוד, ישנו מקום שבו בוחרים את קובץ החתימה.

לאחר הבחירה – הקובץ יופיע על המסך כתמונה.

כדי להסיר את הקובץ במידה והוא לא תקין, יש להקליק על איקון ה"פח" שליד איקון המצלמה.

1.    הצעד הבא

עכשיו אתם בשלים להתחיל להקים תסקירים לבודק המוסמך שיצרתם.

שימו לב – באפשרותכם להגדיר את הבודק החדש כ"בודק מוביל" בתת-קבוצות המתקן לעסק,

וכן – להגדירו כ"בודק אחרון" בעמוד "מתקני לקוח" – לטובת קליטת המידע של הבודק אוטומטית בעת יצירת תסקירים מסוג מסוים.

1.    הערות ושאלות נפוצות

הוספתי בודק מוסמך חדש, אבל אני לא רואה שאפשר לעדכן אותו כבודק מוביל או כבודק בכלל בתסקירים

יש להכנס לכרטיס הבודק בעמוד אנשי הקשר, ולוודא שה"סוג" של איש הקשר שיצרתם הוא אכן "בודק מוסמך".

רק סוג "בודק מוסמך" יכול להכנס כבודק בתסקירים השונים.

בנוסף, יש להכנס ללשונית "פרטי בודק" ולוודא ש"בודק פעיל" מסומן ב-V.

ספרור התסקירים של הבודק לא תואם את הנדרש ומתחיל מ-1

יש להכנס לעמוד האיש קשר של הבודק המוסמך, ללשונית של "פרטי בודק" ולבדוק מה המספר המופיע בשדה "ספרור תסקירים מתחיל מ:".

אם לא הופיע שם מספר כלשהו – זו הסיבה לכך שהתסקירים החלו מהספרה 1.

אם כבר יצרתם תסקיר אחד או יותר לבודק, ואתם רוצים לעדכן את הספרור לספרור עדכני ומתאים יותר,

יש לעדכן את השדה "ספרור תסקירים אחרון" (בלשונית "פרטי בודק").

שדה זה אחראי לספרור הרץ של התסקירים שכבר נוצרו.

הוספתי קובץ תמונה של חתימת הבודק, אבל אני לא רואה אותו על התסקיר

יש לוודא שסוג הקובץ שהטענת הינו מסוג jpeg, jpg, png

קובץ מסוג אחר לא ניתן להציג או לטעון לסביבה זו.