Midrag Trust

הגדרות עסק בתסקל 2.0 – כיצד מתאימים את תסקל לעסק שלכם

1. הסבר כללי

בתסקל דור 2.0 קיימת סביבת עבודה הנקראת "הגדרות עסק", הסביבה הזו נועדה לביצוע עדכונים במידע הקשור לעסק, כגון ספריית מתקנים, קבוצת מתקן ועוד.

במסמך זה נדבר ספציפית על עדכון המידע של העסק עצמו.

2. צעד אחר צעד

כדי להכנס להגדרות העסק, יש להכנס לאפשרויות בחירת סביבת העבודה ולבחור "הגדרות עסק"

איור 1 – בחירת סביבת "הגדרות עסק"

יש להכנס למודול "עסקים" בכדי לפתוח את כרטיס העסק שלכם ולעדכן את המידע הרלוונטי:

איור 2 – מודול "עסקים"

ניתן לפתוח את כרטיס העסק על ידי הקלקה על השורה שבה מופיע שם העסק שלך, או הקלקה על כפתור "פתח":

איור 3 – כניסה לדף פרטי העסק

פרטי העסק נמצאים מצד ימין של המסך.

על מנת להחליף את הלוגו יש להקליק על האייקון של המצלמה – מתחת לכותרת השדה "לוגו":

איור 4 – פרטים ראשיים

בתוך כרטיס העסק יש מספר לשוניות שימושיות שעליהם נעבור במסמך זה:
פרטי העסק, הגדרות עסק, הגדרות קבוצת מתקן, בודקי משנה ומשתמשים.

איור 5 – לשוניות כרטיס עסק

3. לשוניות כרטיס עסק

3.1 פרטי העסק

בלשונית זו ניתן לערוך את פרטי העסק. פרטים אלה יופיעו בכותרת התחתית של כל תסקיר שיצא ללקוח.

איור 6 – לשוניות ופרטים מלאים של העסק

3.2 ניהול כספי

בחלק זה – אם הינכם מורשים למודול הנהלת חשבונות – תוכלו לראות את הפרטים הנדרשים לניהול הממשק עם הנהלת החשבונות שבחרתם:

איור 7 – ממשק הנהלת חשבונות

3.3 מודולים לעסק

בתחתית העמוד, יש את "מודולים לעסק", פירוט המציג את כל המודולים של תסקל 2.0 עם שורה של האם המודול הזה פעיל עבור העסק שלכם.

רשימת המודולים מתעדכנת על ידי צוות התמיכה בלבד. עבור המשתמשים השונים רשימה זו מהווה פריט מידע בלבד.

איור 8 – מודולים לעסק

3.4 הגדרות עסק

בלשונית זו, ניתן לעדכן את ההגדרות עצמן, בין אם זה מידע שמתעדכן אוטומטית או כיצד התסקיר עצמו יוצג וכדומה. בראש הלשונית, יהיו לנו ההגדרות עבור התסקיר עצמו כפי שמוצג באיור 10:

איור 9 – הגדרות כלליות לתסקיר

3.5 הגדרת תמונת פסול לשימוש

תמונות הפסילה לשימוש ניתנות לעריכה. יש אמנם תמונות ברירת מחדל, אבל התמונות ניתנות להחלפה. על מנת להחליף את התמונה של "הגדרת תמונת פסול לשימוש" או "הגדרת תמונת תאריך" – יש להקליק על התמונה  ולבחור תמונה אחרת. 

איור 10 – תמונות שונות בתסקיר ומיקומם על הדף

לאחר מכן, בתחתית לשונית זו, נמצא פירוט "תיבות דואר לעסק" אשר מאפשר להגדיר איזו תיבת דואר תשמש לאיזה מטרה, כפי שמוגדר באיור מספר 13, תיבת דואר שממנה יישלחו תסקירים ללקוחות.

איור 11 – הגדרת שימושיות לתיבות דוא"ל

3.6 הגדרות קבוצת מתקן

בלשונית זו, ניתן לצפות בתתי קבוצות מתקן שמוגדרות לעסק שלכם, תתי הקבוצה הם בעצם סט של הגדרות קבועות שאותם מגדירים פעם אחת עבור העסק ובעת הפקת תסקירים חדשים לאותה קבוצה, ההגדרות יועתקו אוטומטית.

כדי להיכנס להגדרות תת-קבוצת מתקן – יש להקליק על השורה הנבחרת פעמיים.

איור 12 – תתי קבוצה לעסק

במסך ההגדרות של תת-הקבוצה – ניתן להגדיר:

  1. שם הכלי להופעה על התסקיר – כיצד השם של המתקן כברירת מחדל יופיע בתסקיר
  2. יחידות ברירת מחדל.
  3. תוקף בדיקה בחודשים.
  4. הערה קבועה בסיום כל תסקיר (שתהיה מתחת לשדה הערות).
  5. מי הבודק המוביל את קבוצת המתקן הזו בכל בדיקה חדשה.
  6. מרווח ימים מתוקף הבדיקה – מאפשר לעדכן את תאריך הבדיקה לתוקף שהינו כמה ימים לפני תקופת התוקף המצויינת בחודשים בשדה "תוקף בדיקה".
  7. בתסקיר מעליות – ניתן במסך זה להגדיר את ערכי הברירת מחדל של "סעיפי אחזקה".

ראה דוגמא לעמוד עריכת פרטי קבוצת מתקן – באיור הבא.

איור 13 – מסך תת קבוצת מתקן

3.7 בודקי משנה ומשתמשים

בלשונית זו, קיים פירוט של משתמשי המערכת של העסק שלכם + הבודקים ובודקי המשנה שאיתם אתם עובדים.

משתמשים חדשים ניתנים להקמה על ידי שיטה בלבד. 

בודק חדש – שיהיה בודק מוסמך במערכת, ניתן להוסיף דרך עמוד אנשי הקשר, ובחירת סוג האיש קשר כ"בודק מוסמך".

לאחר הוספתו – ניתן יהיה לראות אותו בעמוד זה כחלק מהבודקים במערכת שלכם.

בודק מוסמך חדש שהתווסף אינו משתמש חדש במערכת. 

איור 14 – בודקים ומשתמשי מערכת של העסק